Safari traci na urządzeniach mobilnych, w górę Opera Mini
Safari - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w marcu nieznaczny spadek udziału w rynku. Straciła też przeglądarka Androida, a po dwóch miesiącach wyraźnych spadków wzrost zanotowała trzecia w rankingu Opera Mini.
Z danych Net Applications wynika, że w marcu Safari miała 60,54 proc. udziału w rynku - o 0,65 pkt. proc. mniej niż w lutym. Druga była przeglądarka wbudowana w system Android, której udział zmalał z 18,62 proc. do 18,3 proc.
Tymczasem trzeci Opera Mini, która we wcześniejszych dwóch miesiącach straciła w sumie ponad 7 pkt. proc., zanotowała wzrost z 14,42 proc. do 15,39 proc. rynkowego udziału.
Pierwszą piątkę uzupełniły przeglądarki BlackBerry (1,73 proc. - wzrost o 0,1 pkt. proc. wobec lutego) i Symbiana (1,56 proc. - wzrost o 0,08 pkt. proc.).
Dołącz do dyskusji: Safari traci na urządzeniach mobilnych, w górę Opera Mini