Saatchi & Saatchi powiększa zespół
Agencja Saatchi & Saatchi powiększa działy: strategii, obsługi klienta i produkcji.
Dział strategii zasiliła Magdalena Kaczmarska, która obejmie stanowisko Strategic Plannera. Do tej pory przez 2 lata pracowała jako Strategic Planner w agencji McCann Erickson opracowując strategię m.in. dla marek: Algida, Nescafe, BGŻ, Opel, Nurofen, L’Oreal Paris i Plus GSM. Wcześniej przez prawie 2 lata była Junior Strategic Plannerem w agencji DDB Warszawa realizując strategię m.in. dla Gazety Wyborczej, Nestle Purina, Knorra i Neutrogeny. Obecnie w dziale strategii Saatchi & Saatchi pracuje 5 osób.
Do działu obsługi klienta dołączyła Magdalena Rosińska, która wcześniej przez 2 lata pracowała w Saatchi & Saatchi jako recepcjonistka. Obecnie na stanowisku Assistant Account Executive zajmie się obsługą marek Wedel i OKOCIM Mocne. Magdalena Rosińska jest szóstą osobą, która dołączyła do działu obsługi klienta od początku bieżącego roku i w sumie liczy on teraz 27 osób.
Dział produkcji zasiliła z kolei Magdalena Różycka, która objęła stanowisko Art Buyer. Przez ostatnie 2 lata pracowała jako Account Supervisor w dziale Client Service agencji PR Hannah Hooper Aneta Kręglicka – Żak i jednocześnie przez rok była asystentką producenta dźwięku w ST.Lazare Studio Dźwiękowe. Wcześniej przez ponad półtora roku pracowała w Agencji Reklamowo – Wydawniczej Idea Pictor Advertising, m.in. w dziale Client Service.
Dołącz do dyskusji: Saatchi & Saatchi powiększa zespół