S4 z nową kampanią marki Vortumnus
Ruszyła właśnie kampania firmy Vortumnus. Działania sprzedażowe, skierowane do klientów indywidualnych, zaplanowano na dwa miesiące. Realizuje je agencja S4.
Komunikacja prowadzona w internecie skierowana jest do klientów indywidualnych. Realizowana kampania objęła promocję oferty przetworów owocowych i warzywnych.
Agencja S4 odpowiedziana była za opracowanie strategii komunikacji kampanii, opracowanie graficzne wraz z przygotowaniem komunikacji display oraz kampanii w social media. Za zaplanowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy BeDigital.
Za kampanię dla klienta odpowiada zespół prowadzony przez Magdalenę Czaczkowską – dyrektorkę client service. Są to już kolejne działania realizowane przez S4 dla Votrumnus – m.in. jesienią 2020 rok agencja przygotowała start sklepu internetowego oraz kampanię świąteczną w okresie listopad – grudzień.
Dołącz do dyskusji: S4 z nową kampanią marki Vortumnus