Rzecznik Praw Obywatelskich promowany jako „głos wszystkich obywateli” (wideo)
Ruszyła kampania pod hasłem „Głos wszystkich obywateli” podkreślająca rolę społeczną pełnioną przez Rzecznika Praw Obywatelskich. Akcję przygotowały firmy Grey Group Polska, LocoMotive i Carat Polska.
Akcja ma charakter informacyjno-edukacyjny: zwraca uwagę na ważną rolę pełnioną przez Rzecznika Praw Obywatelskich. Trzy spoty - których bohaterami są osoba starsza, niesłysząca i cudzoziemiec - pokazuje, że nawet bardzo skomplikowane sprawy obywateli mogą zostać rozwiązane dzięki tej instytucji pomyślnie na ich korzyść.
Kampania zaczęła się 12 czerwca i potrwa do 2 lipca. Obejmuje kina oraz internet (YouTube i serwisy VoD).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kreacją spotów zajęła się agencja reklamowa Grey Group Polska, ich reżyserem jest Kuba Bujas, producentem - Tomasz Morawski, a za postprodukcję odpowiadała firma LocoMotive. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: Rzecznik Praw Obywatelskich promowany jako „głos wszystkich obywateli” (wideo)