'Rywale' na start
Rusza nowa kampania marketingowa marki Coca-Cola zbudowana wokół Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006.
W ramach pierwszego etapu działań w wybranych stacjach telewizyjnych (TVN, TVN7, Polsat, VIVA Polska) od 6 marca, emitowany jest animowany spot reklamowy „Rivalidades” („Rywale”).
Do końca marca mieszkańcy Warszawy mogą także oglądać 3 wielkoformatowe reklamy outdorowe umieszczone w centralnych punktach miasta, na których pokazane są kluczowe sceny ze spotu, pozostałe nośniki pojawiać się będą sukcesywnie od 15 marca.
Związek Coca-Coli z piłką nożną ma już długą historię. Firma – jeden z najstarszych partnerów korporacyjnych FIFA, którym została w 1974 roku – jest oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata od 1978 r., a jej reklamy widoczne są na stadionach piłkarskich już od ponad 55 lat.
W połowie marca podczas specjalnej konferencji prasowej przedstawiony zostanie program Coca-Cola World Cup 2006, przygotowany przez Coca-Cola Poland Services z okazji Mistrzostw Świata 2006.
Spot „Rivalidades”: 30 sekund
Kreacja: Coca-Cola South Latin Division (południowo-łaciński oddział Firmy)
Adaptacja: agencja Publicis
Zakup mediów: Starcom
Czas trwania emisji: marzec – lipiec 2006.
Dołącz do dyskusji: 'Rywale' na start