Rynek tygodników telewizyjnych w sierpniu. Liderem „Tele Tydzień” z 709 tys. egz.
W sierpniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych tradycyjnie był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu br. uplasowała się na poziomie 709 286 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,21 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,96 proc. i ustabilizowała się na poziomie 294 306 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w sierpniu 2016 roku wyniósł 150 396 egz., po spadku o 6,53 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 7,49 proc. i wyniosła 75 926 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Tele Tydzień |
908 930 |
709 286 |
709 286 |
1 035 762 |
749 259 |
748 259 |
-5,21% |
To & Owo |
420 797 |
294 306 |
294 306 |
457 484 |
309 656 |
309 656 |
-4,96% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
226 967 |
150 396 |
150 396 |
243 179 |
160 906 |
160 906 |
-6,53% |
Program TV |
163 412 |
94 304 |
75 926 |
169 198 |
102 120 |
82 069 |
-7,49% |
W czerwcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Tele Tydzień” - było to 3,78 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
sierpień |
lipiec |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Tele Tydzień |
908 930 |
709 286 |
709 286 |
887 365 |
683 461 |
683 461 |
3,78% |
To & Owo |
420 797 |
294 306 |
294 306 |
425 222 |
290 275 |
290 275 |
1,39% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
226 967 |
150 396 |
150 396 |
223 188 |
147 179 |
147 179 |
2,19% |
Program TV |
163 412 |
94 304 |
75 926 |
163 365 |
93 782 |
75 146 |
1,04% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Rynek tygodników telewizyjnych w sierpniu. Liderem „Tele Tydzień” z 709 tys. egz.