SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rynek tygodników telewizyjnych w sierpniu. Liderem „Tele Tydzień” z 709 tys. egz.

W sierpniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych tradycyjnie był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu br. uplasowała się na poziomie 709 286 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,21 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,96 proc. i ustabilizowała się na poziomie 294 306 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w sierpniu 2016 roku wyniósł 150 396 egz., po spadku o 6,53 proc.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 7,49 proc. i wyniosła 75 926 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Tele Tydzień

908 930

709 286

709 286

1 035 762

749 259

748 259

-5,21%

To & Owo

420 797

294 306

294 306

457 484

309 656

309 656

-4,96%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

226 967

150 396

150 396

243 179

160 906

160 906

-6,53%

Program TV

163 412

94 304

75 926

169 198

102 120

82 069

-7,49%

W czerwcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Tele Tydzień” - było to 3,78 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Tele Tydzień

908 930

709 286

709 286

887 365

683 461

683 461

3,78%

To & Owo

420 797

294 306

294 306

425 222

290 275

290 275

1,39%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

226 967

150 396

150 396

223 188

147 179

147 179

2,19%

Program TV

163 412

94 304

75 926

163 365

93 782

75 146

1,04%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Rynek tygodników telewizyjnych w sierpniu. Liderem „Tele Tydzień” z 709 tys. egz.

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dom mediowy
A jaka sprżedaz ma KropkaTV?
0 0
odpowiedź
User
widz
To & Owo.. najlepsze.Od lat kupuję.
0 0
odpowiedź