SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła kampania "Wybierz Markowe"

Rozpoczęła się największa kampania edukacyjna na rzecz produktów markowych "Wybierz Markowe". Inicjatorem kampanii jest Stowarzyszenie ProMarka

Na konferencji prasowej, rozpoczynającej kampanię, przy jednym stole usiedli prezesi firm (na co dzień często ze sobą konkurujących), których marki biorą udział w Kampanii. Gośćmi specjalnymi byli: Prezes Polskiej Federacji Konsumentów Małgorzata Niepokulczycka i Wiceprezydent Centrum im. Adama Smitha Andrzej Sadowski. Prezes Niepokulczycka mówiła jakie znaczenie marka ma dla konsumenta, a Robert Gwiazdowski próbował roztoczyć przed dziennikarzami i zaproszonymi gośćmi wizję świata bez marek. Stwierdził, że taki świat byłby zaprzeczeniem ludzkiej natury.

W 50 miastach Polski pojawiło się 4.000 billboardów z napisem "Zarezerwowane dla produktów markowych". Billboardy przedstawiać będą wartości produktów markowych wkomponowane w logotypy biorących udział w kampanii marek. Wyjątkowość kampanii polega na zjednoczeniu sił 10 wytwórców produktów markowych. W akcji tej firmy: Dr Irena Eris, Heinz, Inco Veritas, Johnson & Johnson, Nestle, Pekaes Multispedytor, PKN Orlen, Procter & Gamble, UFT Bakalland, Unilever, występują wspólnie na rzecz produkowanych przez nich produktów markowych.

Wytwórcy produktów markowych zainwestowali w naszym kraju 14 miliardów złotych i utworzyli 60 tysięcy nowych miejsc pracy. Prowadzą ciągłe prace badawcze, co przekłada się na innowacyjność i poprawę jakości. To wytwórcy produktów markowych wprowadzają nowe standardy w produkcji i są inicjatorami zmian w zarządzaniu. Cechuje ich odpowiedzialność społeczna i ekologiczna. Angażują się w największe akcje charytatywne, np. "Odnawiamy nadzieję", czy profilaktykę raka piersi. Wiele marek kojarzonych jest również z działaniami edukacyjnymi - dbaniem o higienę wśród przedszkolaków, pielęgnowaniem kobiecości, profilaktyką próchnicy. Kampania będzie trwała do końca marca.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania "Wybierz Markowe"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl