Rusza kampania promująca pożyczkę ekspresową
Bank Pekao SA rozpoczął wczoraj medialną kampanię promującą Pożyczkę Ekspresową.
Maksymalna kwota pożyczki bez zabezpieczeń to 100 000 zł. Decyzję o przyznaniu pożyczki Bank podejmuje w ciągu jednego dnia.
Pożyczka jest reklamowana przez stacje telewizyjne, wśród nich - TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV4, TVP3, TVN24 oraz kanały tematyczne. Banery reklamowe pojawiły się także w najpopularniejszych portalach internetowych i wyszukiwarkach (m.in. Onet, Wirtualna Polska, Interia, Google). W maju, w największych miastach, m.in. w Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Lublinie i Łodzi na przystankach autobusowych zainstalowane zostaną specjalne, podświetlane tablice reklamujące Pożyczkę Ekspresową. Ulotki i plakaty reklamowe dostępne są także w oddziałach Banku.
Reklama będzie emitowana w dwóch etapach do 18 czerwca.
Twórcą kreacji spotu jest agencja Leo Burnett, strategia mediowa została opracowana przez Dom Mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania promująca pożyczkę ekspresową
http://pozyczke.blogspot.com