SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza kampania promująca pożyczkę ekspresową

Bank Pekao SA rozpoczął wczoraj medialną kampanię promującą Pożyczkę Ekspresową.

Maksymalna kwota pożyczki bez zabezpieczeń to 100 000 zł. Decyzję o przyznaniu pożyczki Bank podejmuje w ciągu jednego dnia.

Pożyczka jest reklamowana przez stacje telewizyjne, wśród nich - TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV4, TVP3, TVN24 oraz kanały tematyczne. Banery reklamowe pojawiły się także w najpopularniejszych portalach internetowych i wyszukiwarkach (m.in. Onet, Wirtualna Polska, Interia, Google). W maju, w największych miastach, m.in. w Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Lublinie i Łodzi na przystankach autobusowych zainstalowane zostaną specjalne, podświetlane tablice reklamujące Pożyczkę Ekspresową. Ulotki i plakaty reklamowe dostępne są także w oddziałach Banku.

Reklama będzie emitowana w dwóch etapach do 18 czerwca.

Twórcą kreacji spotu jest agencja Leo Burnett, strategia mediowa została opracowana przez Dom Mediowy ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: Rusza kampania promująca pożyczkę ekspresową

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rt55
zobacz sobie tu:

http://pozyczke.blogspot.com
odpowiedź