Romet rusza z wiosenną kampanią reklamową. Rowery w śniadaniówce i Radiu Zet
Producent rowerów Romet rozpoczął nowy sezon rowerowy szeroką akcją promocyjną obejmującą radio, telewizję oraz internet.
W ramach działań reklamowych, firma jest sponsorem konkursu „Rowerowa Wiosna z Radiem ZET", w którym można wygrać rowery z kolekcji Romet. W pierwszym dniu wiosny, 21 marca, ambasadorka wraz z ekspertem będą natomiast rozkręcali wiosnę na rowerach elektrycznych Romet w porannym programie „Dzień Dobry TVN”. Działania wizerunkowe Romet będą prowadzone także w internecie oraz na billboardach.
Oprócz akcji z Radiem ZET oraz przybliżania tematyki rowerowej w “Dzień Dobry TVN”, Romet wykorzysta podczas kampanii wizerunkowej materiały, w których będzie zachęcał do przesiadki na rower. Materiały fotograficzne oraz wideo zostały celowo zrealizowane w Polsce i okolicach.
- Aby przeżyć emocje i cieszyć się jazdą, nie trzeba od razu ruszać z rowerem w daleką i egzotyczną podróż. Chcemy wspólnie budować społeczność zaangażowanych, zmotywowanych rowerzystów. Przełomowa kolekcja rowerów Romet na sezon 2024 to w 70% nowości, to szeroki wybór modeli rowerów, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie – mówi prezes Romet Wiesław Grzyb.
Dołącz do dyskusji: Romet rusza z wiosenną kampanią reklamową. Rowery w śniadaniówce i Radiu Zet