2,55 mln widzów „Rolnik szuka żony 10”, TVP1 liderem rynku
10. sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 2,55 mln osób. W porównaniu do dziewiątej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 170 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Rolnik szuka żony 10” na antenie TVP1 pokazywany był w niedziele o godz. 21.20, w okresie od 17 września do 10 grudnia br.
Z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl wynika, że reality-show oglądało średnio 2,55 mln osób. Przełożyło się to na 20,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,94 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 10 grudnia br., był to finał 10. sezonu produkcji. Przed telewizorami zgromadził 2,94 mln oglądających.
Dla porównania, dziewiątą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 2,72 mln osób, co przekładało się na 21,61 proc., 18,51 proc. i 18,29 proc. udziału. Program rok do roku stracił 170 tys. widzów.
Z danych telemetrycznych wynika, że TVP1 w czasie nadawania reality-show zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją w grupie 4+.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 8,67 proc.
Dołącz do dyskusji: 2,55 mln widzów „Rolnik szuka żony 10”, TVP1 liderem rynku