RASP utworzył departament content marketingu w biurze reklamy, szefową Magdalena Milewska
Ringier Axel Springer Polska utworzył w ramach biura reklamy nowy departament content marketingu. Powstał on z połączenia obszarów projektów strategicznych, projektów specjalnych, patronatów mediowych, dedicated sales oraz projektów wideo. Szefową działu została Magdalena Milewska, która zajmuje stanowisko dyrektora departamentu content marketing.
Do tej pory Milewska w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska była dyrektorem projektów wideo, z firmą jest związana od 11 lat. Teraz będzie zarządzała wszystkimi zespołami projektowymi, tworząc nową strukturę działu content marketing.
- Choć kampanie content marketingowe realizujemy w dużej skali od kilku lat, czas pandemii pokazał potrzebę jeszcze lepszego dopasowania oferowanych przez nas rozwiązań i sposobu pracy do potrzeb marketera. W świecie mnogości komunikatów i rozproszenia wygrają bowiem tylko te marki, które przykują uwagę i utrzymają ją na dłużej – komentuje Magdalena Milewska, dyrektor nowego departamentu.
Dodaje, że jej zdaniem "content marketing to już nie tylko działania wizerunkowe". - Stąd nasza wiara w mierzalny content marketing, realizowany za pomocą różnych narzędzi na kolejnych etapach ścieżki zakupowej, a także wykorzystanie badania Brand Metrics określającego wpływ kampanii na markę klienta - uważa.
Magdalena Milewska odpowiada m.in. za strategię departamentu, rozwój oferty content marketing oraz partnerstwa strategiczne. Będzie odpowiadała przed Beatą Golubińską, dyrektor zarządzającą w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska.
W 2019 r. Ringier Axel Springer Polska zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 6,5 proc. do 592,27 mln zł, a jego zysk netto wzrósł z 6,02 do 28,4 mln zł. Zmalały wpływy ze sprzedaży prasy i reklam w niej, a wpływy z reklam internetowych wzrosły o 2 proc. W firmie pracowało 1,4 tys. osób.
Dołącz do dyskusji: RASP utworzył departament content marketingu w biurze reklamy, szefową Magdalena Milewska