“Relaks jak się patrzy” - świąteczna kampania platformy N (wideo)
Ruszyła świąteczna kampania promocyjna platformy N. Realizowana jest ona pod hasłem “Relaks jak się patrzy” i odbywa się w telewizji, radiu, internecie oraz w kinach.
Kampania wspiera ofertę promocyjną operatora, w ramach której za 48 zł miesięcznie można mieć dostęp do pełnej oferty pakietowej N, w tym 15 kanałów w jakości HD.
Działania prowadzone są w telewizji (TVN, TVP 1, TVP 2, kanały tematyczne), radiu (RMF FM, Radio Zet, Trójka, Złote Przeboje, RMF Maxxx) i internecie (Interia.pl, o2.pl, Wp.pl, Onet.pl) , a także w kinach sieci Multikino.
Kreację kampanii telewizyjnej i radiowej przygotowała agencja PZL, zaś internetowej – agencja Next. Media zaplanował i zakupił Starcom.
Dołącz do dyskusji: “Relaks jak się patrzy” - świąteczna kampania platformy N (wideo)