Rekordowy nakład gazety "Parkiet"
W poniedziałek "Parkiet" ukaże się w nakładzie 290 tysięcy egzemplarzy i w nowym layoucie.
Autorem zmienionej makiety jest Marek Knap, dyrektor artystyczny Rzeczpospolitej.
Tego samego dnia ruszy kampania promocyjno-reklamowa o wartości ponad 1 mln zł. Nakład gazety wzrośnie do poziomu 30 tys. egz, a 8 i 15 maja br. (poniedziałki), gazeta zostanie dołączona do całego nakładu Rzeczpospolitej (260 tys. egz.). Ponadto sample reklamujące nowy "Parkiet", w nakładzie 700 tys., pojawią się w dziennikach regionalnych grupy Orkla i Polskapresse. Kampania reklamowa uwzględnia także emisje w Rzeczpospolitej, TVN 24 i Radio PIN.
Nowy, grubszy Parkiet (28 kolumn), więcej miejsca niż dotychczas, poświęci firmom, finansom i gospodarce.
„Przygotowaliśmy kolumny poradnikowe, opinie, pojawią się szersze komentarze. Więcej będziemy pisać o branżach i spółkach spoza giełdy” – zapewnia Krzysztof Jedlak, redaktor naczelny Parkietu.
Wraz ze zmianami, powstał dział artystyczny, a zespół dziennikarski podwoił liczbę pracowników.
„Z nowym Parkietem zamierzamy dotrzeć do przedsiębiorców i menadżerów zarządzających dużymi i średnimi firmami. Bez wględu na to czy są notowane na giełdzie, czy nie” – mówi Dariusz Jarosz, prezes zarządu Parkiet Media, wydawcy gazety.
Dołącz do dyskusji: Rekordowy nakład gazety "Parkiet"