Reklamy w RMF FM droższe o 3,7 proc., w RMF Maxxx i RMF Classic bez zmian
Grupa RMF przedstawiła swoją ofertę reklamową na okres od września do grudnia br. Ceny spotów w RMF FM będą wyższe niż obecnie o 3,7 proc.
Podwyżkę cen reklam w RMF FM nadawca uzasadnia wzrostem słuchalności stacji - według badania Rado Track w drugim kwartale br. jej udział w rynku radiowym wyniósł 25,4 proc., o 5,1 proc. więcej niż rok wcześniej.
- Zmiana cen w RMF FM jest niższa niż wzrost słuchalności. Jesteśmy dobrze przygotowani na jesień, kiedy to większość reklamodawców cechuje wzmożona aktywność reklamowa - podkreśla Tomasz Ramza dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.
W związku z podwyżką w RMF FM, w górę nieznacznie poszły również ceny reklam w pakietach obejmujących m.in. tę stację: w RMF 3D o 2,8 proc., w RMF Maxxx o 3 proc., w RMF z Klasą o 3,6 proc., a w Power FM o 2,2 proc. Ceny reklam w sieciach RMF Maxxx i RMF Classic pozostały bez zmian.
Sieci RMF Maxxx oraz pakiety RMF 3D, RMF na Maxxxa i Power FM zostały uzupełnione o krakowską Radiofonię.
Nowa oferta reklamowa Grupy RMF będzie obowiązywała od 29 sierpnia br. do 1 stycznia przyszłego roku.
Dołącz do dyskusji: Reklamy w RMF FM droższe o 3,7 proc., w RMF Maxxx i RMF Classic bez zmian