Prawie 80 tys. zł za spot przy Festiwalu Kabaretu w Polsacie
Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam na lipiec. Najwięcej kosztują spoty przy “Festiwalu Kabaretu Koszalin 2024” - blisko 80 tys. zł.
Na 72,8 tys. zł netto (cena bez rabatów, dla spotu 30-sek.) wyceniono spoty przy “Festiwalu Kabaretu Koszalin 2024”, który Polsat pokaże w sobotę 27 lipca.
W lipcowej ramówce stacji jest kilka różnych imprez. 4 lipca Polsat pokaże konkurs “Miss Superinternational” - spot przy nim kosztuje 38,9 tys. zł. Dzień później zobaczymy konkurs “Miss Polski” - tutaj reklamę wyceniono na 43 tys. zł.
Z kolei w niedzielę 7 lipca widzowie obejrzą “Earth Festiwal Uniejów 2024” - za spot przy nim trzeba zapłacić 45,4 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani emisją spotu przy “Wydarzeniach” muszą się liczyć z wydatkiem 41,2 tys. zł przy emisjach w dni robocze i 32,2 tys. zł w niedziele. Reklama przy nadawanym po nich serwisie sportowym kosztuje odpowiednio 35,9 tys. zł i 36,2 tys. zł, a przy prognozie pogody - 35,6 tys. zł i 42,9 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po biurze reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na lipiec.
Dołącz do dyskusji: Prawie 80 tys. zł za spot przy Festiwalu Kabaretu w Polsacie