SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,64 mln zł z „Reklamy Dzieciom” w TVP, akcję wsparło 15 reklamodawców

Dochód z emisji specjalnego bloku reklamowego „Reklama Dzieciom” wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2023 roku w TVP1 tuż po „Wiadomościach” wyniósł 1,64 mln zł. Akcję wsparło 15 reklamodawców, m.in. Alior Bank, Lidl, Tymbark i Mlekpol.

Telewizja Polska organizuje akcję charytatywną „Reklama dzieciom” od 1993 roku. Przez 30 lat trwania akcji „Reklama dzieciom” publiczny nadawca zebrał ponad 33 mln zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W spocie promocyjnym ostatniej, 31. odsłony akcji wystąpili m.in.: Halina Frąckowiak, Marek Piekarczyk, Maja Krzyżewska i Jan Górka.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/31-edycja-reklamy-dzieciom-w-tvp1-emisja-dwukrotnie-w-boze-narodzenie-po-wiadomosciach ##

Akcję wsparło 15. reklamodawców, w tym m.in.: Mlekpol, Lidl, Alior Bank, Sky Showtime, Oponeo, Media Expert, Prime Video, PKO Bank Polski, Goplana, Winiary, Lubella, Nurofen, Vigantol, Orlen czy Tymbark.

Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego w ostatnie Boże Narodzenie w TVP1 wyniósł 1,64 mln zł (w ub.r. było to 1,62 mln zł).

Zostanie on podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które zostaną wybrane przez komisję ds. darowizn TVP spośród zgłoszeń, które należało składać do 31 grudnia 2023 r. Pieniądze trafią do najbardziej potrzebujących dzieci – podopiecznych stowarzyszeń, fundacji, zespołów szkół specjalnych, specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, domów dziecka czy szkół z oddziałami integracyjnymi.

- Ogromnie cieszy mnie fakt, że ,,Reklama Dzieciom” wpisała się w kalendarz działań charytatywnych naszych reklamodawców, tym bardziej, że często sami prowadzą własne tego typu akcje. Po raz kolejny wspólnie pokazaliśmy, że wciąż potrafimy i chcemy dzielić się z tymi, którzy najbardziej tego potrzebują. Dzięki nieocenionemu wsparciu naszych partnerów biznesowych dochód z tegorocznej akcji charytatywnej jest wyższy niż w ostatnich trzech latach. Jest to dla nas dowód na to, że od 31 lat nasi reklamodawcy są niezawodnymi parterami w tak ważnych dla nas działaniach charytatywnych - komentuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.

Dołącz do dyskusji: 1,64 mln zł z „Reklamy Dzieciom” w TVP, akcję wsparło 15 reklamodawców

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
witek
Brawo media expert!!
0 0
odpowiedź