Reklamowy wzrost Radia Zet
W pierwszym kwartale 2003 roku najwięcej zyskało Radio Zet
Jak wynika z monitoringu radiowego CR Media w pierwszym kwartale 2003 największy wzrost przychodów z reklam w stosunku do tego samego okresu ub.r. zanotowało Radio Zet. Stacja grupy Eurozet zarobiła 43 177 588 zł, czyli o około 37% więcej niż w 2002 roku. Radiowa "Jedynka" zyskała 30% z 5 555 105 zł do 7 244 828 zł. "Trójka" zanotowała 14% wzrost z 4 706 048 zł do 5 374 834 zł. Najmniejszą zmianę 9% zanotowało RMF FM z 44 626 430 zł do 48 988 910 zł.
Łączne wpływy z reklam czterech ogólnopolskich rozgłośni (RMF FM, Radio Zet, Program I i III PR) wyniosły w I kwartale ok. 104 786 159,85zł (dane cennikowe, bez autopromocji). W pierwszym kwartale 2002 było to 86 347 037,5 zł.
Według przedstawicieli CR Media jest to tylko teoretyczny wzrost przychodów, gdyż w rzeczywistości stacje udzielają wysokich rabatów i dlatego też w porównaniu z 2002 rokiem wpływy z reklam zmieniły się nieznacznie.
Dołącz do dyskusji: Reklamowy wzrost Radia Zet