Reklama Reserved z Kendall Jenner deklasuje konkurencję na YouTube
Najpopularniejszym spotem reklamowym na polskim YouTube w październiku była kampania Reserved z #CiaoKendall z Kendall Jenner - wynika z nowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Spot ma ponad 20 mln wyświetleń, zostawiając inne reklamy daleko w tyle.
W wyreżyserowanym przez kanadyjsko-brytyjskiego twórcę Gordona Von Steinera klipie Reserved Kendall Jenner wciela się w bohaterki włoskich filmów. Wszystko zrealizowane zostało w barokowej i surrealistycznej scenerii. Kampania promuje najnowszą kolekcję na sezon jesień-zima 2019/2020. Klip ma już na YouTube ponad 20 mln wyświetleń.
Miejsce drugie zajął spot Samsunga, w którym Wojtek Sokół z nutą ironii opowiada o spotkaniach z dużymi korporacjami, przedstawiając przy tym swoje podejście do biznesu i różne funkcje najnowszego Samsung Galaxy Note 10. Jest to pierwsza część cyklu “Na Twoich zasadach”, które Samsung zrealizował z udziałem twórcy marki Prosto. Reklama ma prawie 4 mln wyświetleń.
Pierwszą trójkę zamyka reklama Pracuj.pl "Szef i reszta - Podwyżki". W krótkim spocie tytułowy szef opowiada o stale rosnących kosztach życia. Jednak sam nie zamierza dać swoim pracownikom podwyżki, co zapewne zmusza ich do szukania nowej, bardziej satysfakcjonującej pracy,a to z kolei ułatwia właśnie platforma Pracuj.pl.
Kolejne miejsce w rankingu także należy do Pracuj.pl W odcinku "Szef i reszta - Awans" poznajemy słodko-gorzką historię awansu jednego z członków zespołu. Oba materiały marki Pracuj.pl zakończone są prezentacją aplikacji mobilnej i zachęcają do skorzystania z niej w celu znalezienia nowej pracy - takiej, w której możliwe będzie osiągnięcie sukcesu i spełnienia zawodowego.
Październikową piątkę zamyka Biedronka z reklamą 2019 | Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – Magiczne Drzewo! Tym razem przyjazne maskotki przedstawiające leśne zwierzęta uczą dzieci, że wyobraźnia ma ogromną moc, która pozwala zasadzić Magiczne Drzewo.
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Dołącz do dyskusji: Reklama Reserved z Kendall Jenner deklasuje konkurencję na YouTube