Ranking moto-reklam na Autocentrum
Od kiedy zwykłe "grzeczne" banery reklamowe przestały wystarczać, twórcy reklam prześcigają się w wymyślaniu coraz bardziej rzucających się w oczy kreacji. Czasem zdarzają się gwałtowne reakcje zirytowanych użytkowników, najczęściej kierowane do witryn, na których są emitowane.
Redakcja witryny motoryzacyjnej Autocentrum (www.autocentrum.pl) postanowiła wysłuchać opinii internautów. W odpowiedzi na ich potrzeby użytkowników powstał "Ranking motoreklam", w którym każdy kierowca może potępić jego zdaniem najgorsze oraz premiować najprzyjaźniejsze kreacje reklamowe związane z motoryzacją. Ranking dostępny jest pod adresem http://motoreklamy.autocentrum.pl.
"AutoCentrum.pl to przede wszystkim forum wymiany opinii na tematy motoryzacyjne prawdziwych znawców, czyli zwykłych użytkowników samochodów, przeciętnych bywalców serwisów naprawczych - słowem kompendium wiedzy o samochodach i nie tylko. Reklamy między innymi wpływają na postrzegany wizerunek różnych modeli aut, dlatego chcieliśmy dać użytkownikom możliwość przedstawienia swoich opinii także w tym zakresie. Na razie wystartowaliśmy z reklamami internetowymi. Jeśli pomysł spotka się z zainteresowaniem użytkowników - będziemy rozważali rozszerzenie rankingu o reklamy z innych mediów" - Zachar Zawadzki, Managing Director Autocentrum.pl.
"Ciekawi nas reakcja klientów, ich agencji interaktywnych i domów mediowych. Propozycja Autocentrum daje możliwość sprawdzenia >>społecznego odbioru<< konkretnej reklamy i porównania z konkurencyjnymi kreacjami." - Adam Kwaśniewski, Dyrektor Handlowy Ad.net S.A.
Dołącz do dyskusji: Ranking moto-reklam na Autocentrum