Raiffeisen Polbank reklamuje MasterCard Rewards klientom bankowości prywatnej
Bank Raiffeisen Polbank w nowej kampanii skierowanej do klientów bankowości prywatnej Friedrich Wilhelm Raiffeisen prezentuje zalety programu MasterCard Rewards. Za realizajcę akcji odpowiada agencja Comfitura.
Kampania podkreśla, że program MasterCard Rewards oferuje korzyści związane z podróżowaniem: bilety ponad 300 linii lotniczych, rezerwacje hoteli, wynajem samochodów i atrakcyjne nagrody rzeczowe. Reklamy zachęcają do używania kart MasterCard i korzystania ze wszystkich tych opcji.
Akcja jest skierowana do klientów Friedrich Wilhelm Raiffeisen, bankowości prywatnej Raiffeisen Polbanku. Obejmuje mailingi oraz materiały w oddziałach banku.
Za internetową część kampanii odpowiada agencja Comfitura (należąca do Focus Media Group).
W ostatniej dużej kampanii ATL-owej, prowadzonej wiosną br., Raiffeisen Polbank reklamował nowe rachunki w swojej ofercie: Wymarzone Konto Osobiste i Wymarzone Konto dla Biznesu.
Dołącz do dyskusji: Raiffeisen Polbank reklamuje MasterCard Rewards klientom bankowości prywatnej