Radio Kampus zmienia identyfikacją wizualną
Akademickie Radio Kampus ma nową identyfikację wizualną, którą przygotowało warszawskie studio UVMW.
Typografia nowego logo nawiązuje do dźwięku - litery składające się na nazwę radia „rozchodzą się” się podobnie jak sygnał radiowy.
- Tak jak Radio Kampus to dynamiczna i zmienna struktura, tak samo znak może zachowywać się w różny sposób - być statyczny, być wypełniany treścią tekstową, być elementem grafiki . Czerpiemy pełnymi garściami z modernizmu lat 60/70 i powracających z tamtych lat wzorców na proste, ale przy tym inteligentne rozwiązania graficzne - komentuje Jacek Walesiak, creative director studia UVMW, które odpowiada za projekt.
Nowa identyfikacja wizualna oprócz logotypu obejmuje także wszystkie działaniach w mediach społecznościowych i przestrzeni miejskiej - plakaty, banery czy citylighty.
Udział Radia Kampus w rynku radiowym w okresie kwiecień-wrzesień 2017 roku wyniósł 1 proc.
Dołącz do dyskusji: Radio Kampus zmienia identyfikacją wizualną
Niestety tu także zaczyna docierać korpovirus, choć radia akademickie i amatorskie to ostatnie bastiony mediów misyjnych. Cóż znak czasów - zmienia się etos studenta, zmieniają się media studenckie.