SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PZU szykuje przetarg na całościową obsługę reklamową

PZU planuje przeprowadzić przetarg na wybór agencji reklamowej, która zajmie się całościową obsługą tego ubezpieczyciela. Obecnie firma współpracuje z agencjami DDB & Tribal i VML Poland.

PZU poinformowało, że planuje przetarg na wybór agencji full service do obsługi reklamowej. Wybrane w nim firmy będą odpowiedzialne za wsparcie strategiczno-kreatywne Grupy PZU w pełnym zakresie, zwłaszcza w obszarze ATL, BTL i internetu.

Przetarg poprzedzi proces RFI, czyli zapytanie o informację. Zainteresowane tym agencje mogą przesyłać zgłoszenia do 20 kwietnia br.

Obecnie PZU współpracuje z agencją reklamową DDB & Tribal, która odpowiada za platformę komunikacyjną ubezpieczyciela i z agencją VML Poland, która zajmuje się działaniami w internecie.

PZU już w tym roku ogłaszało przetarg na wybór agencji do kompleksowej, strategiczno-kreatywnej obsługi reklamowej. Agencje otrzymały zapytanie dotyczące przygotowania prezentacji, odbyły się też wstępne prezentacje. Postępowanie jednak zostało wstrzymane, bo doszło do zmian personalnych w dziale marketingu Grupy PZU. Z funkcji dyrektora marketingu zwolniono Martę Życińską - zastąpił ją Adam Burak.

Dołącz do dyskusji: PZU szykuje przetarg na całościową obsługę reklamową

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
Czas najwyższy na zmiany i na normalne konkursy w tej firmie. Wreszcie skończyła się "era lodowa" ;-)
odpowiedź
User
Dres z klasą
Miejmy nadzieje, że tym razem nie zaproszą do współpracy sześciu agencji, z których cztery będą figurantami w roli papieru do wytarcia brudnych rąk.
odpowiedź
User
harddy
A założycie się ze wygra agencja powiązana ze SKOKami?
odpowiedź