PZU w kampanii przekonuje, że "pasuje profesjonalistom"
Firma ubezpieczeniowa PZU prowadzi kampanię employer brandingową, której celem jest budowanie wizerunku firmy oferującej ciekawą pracę dla specjalistów o różnorodnych kompetencjach w wielu obszarach biznesowych.
Kampania PZU jest skierowana do profesjonalistów z różnych branż – osób, które chcą robić rzeczy zgodne z ich umiejętnościami, doświadczeniem i zawodowymi zainteresowaniami.
Kampania obejmuje działania na YouTube, gdzie emitowane są spoty filmowe oparte na humorystycznych scenach, przedstawiających osoby, które dziwnym trafem znalazły się w obcym dla siebie miejscu pracy.
Emisję filmów wspiera kampania display, w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LInkedIN) oraz mailingi.
Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję kampanii pod hasłem „PZU – pasujemy profesjonalistom” odpowiada agencja Focus Nation z grupy IF Nation Group.
Dołącz do dyskusji: PZU w kampanii przekonuje, że "pasuje profesjonalistom"