SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PZU nie reklamuje się w telewizji. Pracuje nad nową strategią komunikacji

Firma ubezpieczeniowa PZU w pierwszej połowie tego roku nie reklamowała się w ogóle w telewizji, a w pozostałych mediach znacząco ograniczyła wydatki reklamowe - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Spółka pracuje nad nową strategią komunikacyjną i mediową.

Siedziba PZU, fot. FOTON/PAPSiedziba PZU, fot. FOTON/PAP

Z danych Nielsen Audience Measuremet, do których dotarły Wirtualnemedia.pl wynika, że firma ubezpieczeniowa PZU w okresie od stycznia do czerwca br. nie reklamowała się w telewizji. W tym okresie nie było jej reklam w TVP, TVN i Polsacie oraz ich kanałach tematycznych.

Dla porównania w pierwszej połowie 2023 roku PZU wydało na reklamy w TVP1 - 3,27 mln zł, w TVP2 - 8,86 mln zł, w Polsacie - 936,5 tys. zł, w kanałach tematycznych TVP - 4 mln zł, w pakiecie TVN Premium - 326,8 tys. zł, a w stajach tematycznych Polsatu - 5,89 mln zł.

- Brak naszej aktywności reklamowej w telewizji wynikał ze zmian dokonanych w roadmapie działań kampanijnych na 2024 rok. W minionych miesiącach pracowaliśmy nad przygotowaniem nowej strategii komunikacyjnej i mediowej - wyjaśnia Marta Strzyżewska, dyrektorka zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych w PZU. I zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl: - Pierwszą jej odsłoną będzie szeroko zasięgowa kampania wizerunkowo-produktowa, która rozpocznie się w połowie sierpnia i potrwa do końca września br. Będzie ona obejmowała telewizję, radio oraz digital. Począwszy od końca sierpnia do połowy grudnia tego roku będziemy mocno widoczni w mediach z naszymi kampaniami, również w telewizji.

Spółka znacząco ograniczyła też wydatki w innych mediach (poza internetem). W okresie od stycznia do maja ub.r. wydała w nich 22,9 mln zł, zaś przez 5 pierwszych miesięcy br. - zaledwie 1,96 mln zł (dane cennikowe Kantar, bez rabatów). 

Czytaj też: Grupa PZU z zyskiem, chce zmienić strategię 

Przypomnijmy: pod koniec kwietnia br. nowym dyrektorem zarządzającym pionem marketingu, komunikacji i zaangażowań społecznych został Paweł Wróbel, który wrócił do firmy po 4 latach.

Dołącz do dyskusji: PZU nie reklamuje się w telewizji. Pracuje nad nową strategią komunikacji

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hehe
Nowa ekipo wiemy że jesteście uśmiechnięci, czekamy na decyzję i na wyniki 🙈
odpowiedź
User
PZU
Relikt prlu,nic mnie nie przekona by tam cokolwiek ubezpieczać.
odpowiedź