Puma rusza z teleturniejem RapGame, prowadzącym Piotr Rogucki
Marka Puma ruszyła z teleturniejem RapGame, w którym pojedynkować się będą znani polscy raperzy, odpowiadając na pytania zadawane przez muzyka Piotra Roguckiego.
W ramach projektu Pumy powstały trzy odcinki teleturnieju RapGame, w których artyści muszą wykazać się min. wiedzą na temat pluskwy milenijnej, rozpiętości skrzydeł Sokoła czy rozszyfrować skrótowiec AGD. Format RapGame przenosi nas o 20 lat wstecz, przywracając pamięć o wydarzeniach i zjawiskach związanych z wczesną epoką Internetu.
Puma promuje buty RS-2K Internet Exploring
Swoją tematyką program nawiązuje do globalnej kampanii nowego modelu z rodziny RS - RS-2K Internet Exploring. Buty te są połączeniem modowej estetyki z początku lat 2000. z futurystycznymi elementami.
W odcinkach wzięli udział znani polscy raperzy: Otsochodzi, PlanBe, Sarius, Deemz, Qry oraz Trill Pem.
Pierwszy odcinek z udziałem Otsochodzi i PlanBe można już obejrzeć na facebookowym profilu Pumy. Pozostałe pojawią się 16.10 (Sarius x Deemz) i 29.10 (Qry x Trill Pem).
Odcinki wyreżyserował Piotr Kujda, a za zdjęcia odpowiada Mateusz Golis. Do kampanii powstała również sesja zdjęciowa, którą wykonał Wiktor Malinowski.
Autorem koncepcji formatu oraz kampanii jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, pozyskanie i współpracę z artystami oraz produkcję materiałów video.
Za dystrybucję informacji prasowej, relację z mediami odpowiedzialna jest agencja teal. Media zakupił Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Puma rusza z teleturniejem RapGame, prowadzącym Piotr Rogucki