'Puls Raport' podwyższył widownię stacji
Nadawany od 28 października br. w TV Puls program informacyjny 'Puls Raport' ogląda więcej widzów niż audycje emitowane w stacji w tym samym paśmie rok temu. Spośród obu wydań dziennika, najwięcej osób przed telewizory przyciąga wydanie główne, emitowane o 19.30.
Osiem pierwszych wydań głównego wydania "Puls Raportu", obejrzało średnio 93 tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Program osiągnął 0,59 proc. udziału w całej populacji i 0,78 proc. w grupie komercyjnej. To więcej niż miały programy emitowane w tym samym czasie, ale rok temu. Wtedy pomiędzy 19.30 a 20 Puls oglądało średnio 59 tys. widzów przy udziałach na poziomie 0,37 proc.
19.30 | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
04-11-2007 | 85 980 | 0,50% | 0,77% |
03-11-2007 | 91 395 | 0,59% | 1,01% |
02-11-2007 | 40 656 | 0,26% | 0,13% |
01-11-2007 | 157 640 | 1,02% | 1,17% |
31-10-2007 | 104 639 | 0,70% | 0,86% |
30-10-2007 | 47 702 | 0,31% | 0,12% |
29-10-2007 | 126 237 | 0,80% | 1,33% |
28-10-2007 | 86 705 | 0,52% | 0,72% |
średnia | 93 130 | 0,59% | 0,78% |
Podczas emisji "Puls Raportu" o 19.30, znacznie większą popularnością cieszyły się audycje nadawane w TV4 ("Happy Hour", "Galileo", "Zamiana żon") oraz TVN Siedem (m.in. "Pomoc domowa", "Przyjaciele" i "Bombonierka"). Czwórkę wybierało w tym czasie 275 tys. osób, a Siódemkę - 224 tys.
|
Wszyscy 4+ | |
Stacja | AMR | SHR % |
TV4 | 274 598 | 1,72% |
TVN Siedem | 224 375 | 1,41% |
TV Puls - Puls Raport 19.30 | 93 130 | 0,59% |
Mniejsza widownią niż wydania główne "Puls Raportu", cieszą się odcinki emitowane o 22.00. Ich średnia oglądalność wyniosła do tej pory 70 tys. widzów przy udziałach w rynku na poziomie 0,56 proc. (grupa 4+) i 0,51 proc (grupa 16-49). Rok temu programy w tym paśmie śledziło 36 tys. osób, a udziały wynosiły 0,29 proc.
22.00 | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
04-11-2007 | 109 230 | 0,83% | 0,79% |
03-11-2007 | 94 402 | 0,70% | 1,05% |
02-11-2007 | 39 881 | 0,28% | 0,10% |
01-11-2007 | 126 893 | 1,06% | 1,12% |
31-10-2007 | 42 072 | 0,33% | 0,18% |
30-10-2007 | 44 440 | 0,37% | 0,29% |
29-10-2007 | 42 325 | 0,35% | 0,26% |
28-10-2007 | 54 819 | 0,45% | 0,21% |
średnia | 69 927 | 0,55% | 0,51% |
Również wieczorny "Puls Raport" w pierwszym tygodniu emisji zdecydowanie przegrywał z propozycjami konkurencyjnych kanałów. Filmy w TVN Siedem wybierało w tym czasie 423 tys. widzów, a "Big Brothera", filmy i "Zamianę żon" w TV4 - 386 tys.
|
Wszyscy 4+ | |
Stacja | AMR | SHR % |
TVN Siedem | 423 531 | 3,43% |
TV4 | 386 465 | 3,13% |
TV Puls - Puls Raport 22.00 | 69 927 | 0,55% |
Dane telemetryczne pokazują, że zarówno główne, jak i wieczorne wydania "Puls Raportu" śledzą przede wszystkim kobiety, widzowie od 25 do 34 lat oraz powyżej 45. roku życia, mieszkańcy najmniejszych, średnich i największych miast.
|
19.30 | 22.00 | |||
AFF | ADH % | AFF | ADH % | ||
Płeć | Mężczyźni | 90 | 43,31% | 100 | 48,10% |
Kobiety | 110 | 56,69% | 100 | 51,90% | |
Wiek | 4- 9 | 4 | 0,26% | 29 | 1,81% |
10- 15 | 5 | 0,41% | 4 | 0,29% | |
16 - 19 | 56 | 3,49% | 21 | 1,31% | |
20 - 24 | 61 | 5,43% | 24 | 2,12% | |
25 - 29 | 105 | 8,80% | 36 | 3,05% | |
30 - 34 | 159 | 12,07% | 158 | 11,97% | |
35 - 39 | 93 | 6,09% | 52 | 3,43% | |
40 - 44 | 21 | 1,39% | 54 | 3,68% | |
45 - 49 | 153 | 12,34% | 180 | 14,52% | |
50 - 54 | 152 | 12,57% | 144 | 11,86% | |
55 - 59 | 274 | 19,04% | 250 | 17,40% | |
60+ | 100 | 18,11% | 158 | 28,55% | |
Wlk.miasta | Wieś | 63 | 24,19% | 73 | 28,18% |
< 50 tys. | 103 | 24,79% | 152 | 36,61% | |
50-100 tys. | 211 | 18,75% | 103 | 9,12% | |
100-200 tys. | 39 | 3,15% | 44 | 3,49% | |
> 200 tys. | 141 | 29,12% | 110 | 22,61% | |
Zawód | Top management | 224 | 18,06% | 153 | 12,33% |
Pracownicy szczebla średniego | 123 | 14,77% | 138 | 16,60% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 79 | 15,06% | 100 | 19,19% | |
Emeryci | 132 | 34,44% | 164 | 42,88% | |
Inne | 51 | 17,67% | 26 | 8,99% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 101 | 45,91% | 120 | 54,42% |
Średnie | 105 | 31,10% | 104 | 30,77% | |
Wyższe | 208 | 22,32% | 118 | 12,71% | |
Inne | 5 | 0,67% | 15 | 2,09% |
Dołącz do dyskusji: 'Puls Raport' podwyższył widownię stacji