Publicis Groupe Poland tworzy nowy zespół, na czele Stanisław Miczel
Stanisław Miczel, dotychczas head of growth w agencji mediowej Zenith, objął nowo utworzone stanowisko growth & transformation directora w Publicis Groupe Poland. Będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii rozwoju biznesu i transformacji Grupy.
Celem zespołu Growth & Transformation jest eksploracja całkowicie nowych obszarów dla wzrostu biznesu, intensyfikacja poszukiwań skalowalnych, innowacyjnych rozwiązań i modeli biznesowych oraz kreowanie transformacyjnych inicjatyw zarówno w obrębie Grupy, jak też wdrażanie ich po stronie klientów.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Wiemy, że klienci widzą w nas partnera, który potrafi skutecznie stymulować wzrost ich biznesu. Doceniają, że umiemy integrować kluczowe kompetencje, pozwalające długofalowo i w czasie rzeczywistym optymalizować procesy marketingowe na całej ścieżce doświadczeń konsumentów. Czas na kolejny, radykalny skok zapewniający jeszcze sprawniejsze wykorzystanie naszej wiedzy technologicznej, analitycznej i strategicznej do szybszego rozwoju produktów i usługi budujących wartość marek i firm – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich. – Zespół Growth & Transformation, złożony z doświadczonych managerów, pod kierownictwem Staszka Miczela, błyskotliwego i skutecznego stratega, biegle poruszającego się w świecie najnowszych trendów marketingowych i nowych technologii, skupi się na generowaniu nowych możliwości biznesowych i transformacyjnych zarówno dla klientów, jak i naszej Grupy.
Kilkuosobowy team
Zespół Growth & Transformation, oprócz Stanisława Miczela, tworzyć będą: Piotr Szczepański - business development practice lead, Maciej Tomaszewski - business development manager, Ewa Zakrzewska - innovation & curiosity leader, Marta Zuska - kierująca programem scale’upowym dla startupów NextTechNow oraz Bogusław Bardoń - strategy & communication partner.
Stanisław Miczel rozpoczął karierę w branży marketingowej w 2010 r. Od 2014 r. jest związany z Publicis Groupe Polska, a od 2019 roku z agencją mediową Zenith. Przez ostatnie dwa lata koordynował prace Zenith Growth Team – jednostki odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją strategii wzrostu biznesu Zenith, a także za strategiczne wsparcie klientów agencji w kluczowych obszarach, obejmujących m.in. analitykę i badania, transformację cyfrową, rozwój innowacyjności oraz programy rozwoju kompetencji. Wcześniej, jako digital development director, poświęcał się projektom związanym transformacją cyfrową i „digital maturity”, realizowanym dla największych reklamodawców w Polsce, takich jak: Kompania Piwowarska, Reckitt Benckiser, GSK / Haleon. Doświadczenie zdobywał również w Wielkiej Brytanii, realizując projekty dla czołowych marek z branży mediów, e-handlu i technologii, takich jak: Amazon, Google, Nielsen, Moat. Jest aktywnym członkiem Zenith Global Strategy Council oraz Publicis Groupe CEE Strategy Committee. Był jurorem w konkursach branżowych, takich jak Eurobest Awards, Innovation czy Zenith Global ROI Excellences Awards.
Stanisław Miczel będzie raportował do Piotra Piętki, CEO Publicis Groupe w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich. Nowa struktura Growth Team Zenith zostanie ogłoszona niebawem.
Dołącz do dyskusji: Publicis Groupe Poland tworzy nowy zespół, na czele Stanisław Miczel