Publicis Groupe ma nowe narzędzie do optymalizacji kampanii
Publicis Groupe, do którego należą takie agencje, jak Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Starcom czy Zenith wprowadza Attention Booster. Narzędzie to wykorzystuje zaawansowane technologie eye-trackingowe i algorytmy sztucznej inteligencji do holistycznego pomiaru uwagi w kampaniach reklamowych.
Attention Booster ma być odpowiedzią na potrzeby reklamodawców, którzy oprócz mierzenia uwagi przez wykorzystanie paneli eye-trackingowych dla konkretnych pozycji w mediaplanie kampanii, poszukują wskazówek pod kątem przygotowania bardziej angażujących i perswazyjnych treści. Dzięki połączeniu potencjału narzędzi AI oraz wiedzy z badań konsumenckich, Attention Booster dostarcza szczegółowych wskazówek i rekomendacji dotyczących testowanych kreacji.
- To rozwiązanie, w połączeniu z naszym nowym narzędziem One Reach, które służy do pomiaru zasięgu multitouchpointowych kampanii, pozwala realnie optymalizować działania komunikacyjne na całej ścieżce decyzyjnej. One Reach sprawia, że w coraz bardziej skomplikowanym mediowo świecie, budujemy zasięg szybciej i skuteczniej, docierając efektywnie do light userów mediów szerokozasięgowych. Natomiast dzięki Attention Booster, zwiększamy prawdopodobieństwo konwersji naszych reklam na rozważanie kategorii/marki i zakup - mówi Marta Osińska, senior media strategy & innovations managerka w Zenith.
Attention Booster powstał we współpracy ekspertów agencji mediowych Publicis Groupe, agencji doradczo – wdrożeniowej YOTTA oraz specjalistów z agencji kreatywnych Grupy.
Dołącz do dyskusji: Publicis Groupe ma nowe narzędzie do optymalizacji kampanii