„Przyjaciółka” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w 2013 r. (top 23)
W okresie od stycznia do kwietnia br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników utrzymała się „Przyjaciółka”. Prawie wszystkie tytuły zanotowły spadki, zyskały tylko pisma „TV14” i „Ekran TV”. Top 23 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem poradnikowej „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w okresie od stycznia do kwietnia 2013 roku wyniosła 403 543 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 17,12 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Z piątego na drugie miejsce awansował telewizyjny dwutygodnik „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak spadła o 2,35 proc. do 389 975 egz.
Natomiast z miejsca drugiego na ostatnią pozycję podium spadł najpopularniejszy magazyn people, czyli „Party” (Edipresse Polska), którego wynik sprzedażowy w badanym okresie zmniejszył się o 16,23 proc. do poziomu 374 671 egz.
Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się może zajmujący dziewiąte miejsce „TV14” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w okresie od stycznia do kwietnia br. wzrosła o 5,36 proc. i wyniosła 226 388 egz. Rok wcześniej magazyn ten był jedenasty.
Z kolei najwięcej stracił „Show” (Wydawnictwo Bauer), który spadł z miejsca trzeciego na piąte. Wynik sprzedażowy tego tytułu zmniejszył się bowiem o 30,46 proc. i wyniósł 306 354 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły magazyny poradnikowe. Trzy miejsca przypadły pismom z segmentu people. Ponadto w top 10 znalazły się dwa dwutygodniki telewizyjne oraz pismo o serialach.
Wirtualnemedia.pl | styczeń - kwiecień | |||||
ZKDP | 2013 | 2012 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 500 809 | 404 206 | 403 543 | 580 325 | 488 808 | 486 883 |
Tele Świat | 578 281 | 401 086 | 389 975 | 558 423 | 399 375 | 399 375 |
Party Życie Gwiazd | 516 654 | 374 730 | 374 671 | 557 415 | 448 941 | 447 274 |
Tina | 463 794 | 344 140 | 344 140 | 573 329 | 423 069 | 423 069 |
Show | 464 945 | 306 354 | 306 354 | 558 822 | 440 554 | 440 554 |
Pani Domu | 298 641 | 239 693 | 239 602 | 370 825 | 292 616 | 292 616 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 341 161 | 233 945 | 233 461 | 397 884 | 297 857 | 297 857 |
Naj | 329 165 | 228 324 | 228 324 | - | - | - |
TV14 | 335 570 | 226 388 | 226 388 | 323 391 | 214 872 | 214 872 |
Świat Seriali | 314 300 | 196 918 | 196 918 | 357 739 | 250 374 | 250 374 |
Viva | 291 080 | 196 825 | 196 825 | 323 140 | 224 245 | 224 245 |
Z Życia Wzięte | 352 282 | 193 468 | 193 468 | 393 278 | 224 382 | 224 382 |
Grazia | 366 735 | 177 247 | 177 097 | - | - | - |
Bravo | 220 513 | 146 837 | 146 837 | 243 067 | 171 913 | 171 913 |
Sukcesy i Porażki | 203 964 | 113 486 | 113 486 | 215 471 | 124 438 | 124 438 |
Takie jest Życie | 213 909 | 111 200 | 111 200 | 238 193 | 133 786 | 133 786 |
Bravo Sport | 132 655 | 102 585 | 102 585 | 134 939 | 102 737 | 102 737 |
Relaks | 186 627 | 101 214 | 101 214 | 226 335 | 115 179 | 115 179 |
Ekran TV | 116 769 | 73 308 | 73 308 | 114 224 | 71 622 | 71 622 |
Forum (dwutygodnik) | 80 000 | 32 095 | 29 625 | - | - | - |
Kaczor Donald | 45 000 | 25 510 | 25 510 | 45 000 | 28 023 | 28 023 |
Medical Tribune | 20 000 | 14 610 | 14 610 | 20 000 | 16 103 | 16 101 |
Puls Medycyny | 20 000 | 4 188 | 4 152 | 20 000 | 4 536 | 4 490 |
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w 2013 r. (top 23)