"Przepisy Auchan" w nowej kampanii promującej sieć sklepów (wideo)
W poniedziałek wystartowała kampania wizerunkowa sieci sklepów Auchan - „Przepisy Auchan”. Za kreację odpowiada agencja Havas Engage Warsaw.
Osią kampanii „Przepisy Auchan” jest inspirowanie konsumentów do wykorzystywania różnorodnych składników marki własnej "Pewni Dobrego" celem przygotowania posiłku dla najbliższych.
W spotach, marka Auchan została przedstawiona jako ekspert dobrego smaku, nieodzowny towarzysz codziennego życia konsumentów, ale też dostawca wysokiej jakości produktów.
- Nowa kampania Auchan podkreśla wysoką jakość oferty produktowej marketera. Opowiada o dobrym jedzeniu, ale nie tyle w kontekście racjonalnych korzyści jakie niesie za sobą, co w kontekście emocjonalnych benefitów. Markę Auchan wpisujemy więc w prostą codzienność, w której to dobre jedzenie pełni niezwykle ważną rolę, bo uruchamia wiele interakcji, staje się prostym przepisem na wspólne chwile pełne radości i ciepła - tłumaczy Monika Mielczarczyk, managing director Havas Engage Warsaw.
Za kreację odpowiada agencja Havas Engage Warsaw, z która Auchan poszerzył współpracę o działania ATL. Na co dzień Havas Engage Warsaw odpowiada za produkcję, kreację i obsługę marki.
Kampania obejmuje swoim zasięgiem: telewizję (spoty 30 i 15”), internet wraz z komunikacją w social mediach, punkty sprzedaży oraz reklamę zewnętrzną.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Za produkcję filmów do TV i digitalu - dom produkcyjny Dynamo Film Studio.
Dołącz do dyskusji: "Przepisy Auchan" w nowej kampanii promującej sieć sklepów (wideo)