'Przekrój' nowy, a jednak taki sam
Dziś na rynku pojawiło się pierwsze, po zmianie właściciela, nieco zmienionie wydanie tygodnika "Przekrój". Do zespołu dołączyli Daniel Horowitz, Katarzyna Janowska i Bogdan Rymanowski.
Poza zmianą dnia wydania "Przekroju", o której już pisaliśmy,
zmiany wewnątrz samego pisma są niewielkie. Jak przekonuje
przedstawiciel wydawcy (producenta filmowego Grzegorza
Hajdarowicza), zmiany mają być wprowadzane sukcesywnie w ciągu
najbliższych miesięcy.
Aktualnie współpracę z tygodnikiem rozpoczęli Daniel
Horowitz, Katarzyna Janowska i Bogdan Rymanowski. Na
wtorkowej okładce "Przekroju" znalazła się praca Daniela Horowitza,
rysownika współpracującego z największymi amerykańskimi
pismami.
Nowe działy mają pojawić się w tygodniku w najbliższym czasie. Nie zmienił się także nakład wczorajszego wydania. - Jesteśmy realistami, wiemy, że te niewielkie zmiany nie sprawią, ze nagle sprzedaż podskoczy nam do 100 tys. egzemplarzy - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Knap, doradca grupy Gremi.
Docelowo z tygodnika mają zniknąć bieżące informacje. "Przekrój" ma stać się tygodnikiem o tematyce społeczno-kulturalno-cywilizacyjnej.
Sprzedaż ogółem tygodnika "Przekrój" w pierwszym półroczu 2009 roku wyniósł 45 467 egzemplarzy (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Przekrój' nowy, a jednak taki sam