Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze chce zatrudnić agencję PR
Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze rozpoczęło przetarg na wybór agencji, która zajmie się jego obsługą public relations i public affairs - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować nie dłużej niż 5 miesięcy od podpisania umowy.
Przetarg skierowany jest przede wszystkim do agencji, które mają doświadczenie we współpracy z dużymi organizacjami i instytucjami (ale nie mogą mieć wśród klientów - również byłych - sektora lotniczego i lotniskowego). Muszą mieć również na koncie współpracę z podmiotami i instytucjami sektora publicznego.
Wybrana w przetargu firma zajmie się obsługą PPL w zakresie public relations i public affairs. Do jej zadań należeć będzie m.in. stworzenie założeń oraz strategii komunikacyjnej, w tym kampanii public affairs, realizacja kompleksowych działań wdrożeniowych dla założeń oraz strategii komunikacji, przygotowywanie i realizacja zadań dotyczących komunikacji, z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów informacyjnych, z mediami społecznościowymi włącznie. Będzie również odpowiadać za wsparcie działań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, zajmie się organizacją spotkań i konferencji prasowych, tworzeniem kampanii informacyjnych, edukacyjnych, historycznych - dotyczących sektora transportu oraz infrastruktury lotniskowej;
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 1 października br. Zwycięska firma będzie współpracować z PPL przez maksymalnie 5 miesięcy od momentu podpisania umowy.
Dołącz do dyskusji: Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze chce zatrudnić agencję PR