SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Promuj" - nowy, płatny przycisk na Facebooku (wideo)

Facebook udostępnił nową funkcję, która ułatwia właścicielom stron promowanie swoich postów i dotarcie z nimi do większej liczby użytkowników. Usługa jest płatna.

Promowanie danego postu można zainicjować z poziomu narzędzia udostępniania, gdzie po wprowadzeniu treści należy kliknąć rozwijane menu "Promuj" i określić wysokość budżetu. Jest ona uzależniona od liczby osób, do których chce się dotrzeć z przekazem. Druga opcja to dostępny na Timeline przycisk "Promuj". Administratorzy stron mogą go zobaczyć na dole każdego postu, który został utworzony w ciągu ostatnich trzech dni.

Promowane posty są wyświetlane w aktualnościach osób lubiących stronę, od której pochodzi wpis. Gdy osoby te wykonają działanie w odniesieniu do postu, zdarzenia będą wyświetlane w aktualnościach ich znajomych. Posty są oznaczane w aktualnościach jako „sponsorowane", ale nie są wyświetlane w prawej kolumnie Facebooka. Każdy post może być promowany w aktualnościach przez okres maksymalnie trzech dni od jego utworzenia, a w dowolnym momencie promocję można wstrzymać.

Ponadto promowane posty można kierować do osób mieszkających w określonych lokalizacjach (kraj, region, miasto) oraz posługujących się wybranym językiem.

Facebook umożliwia także sprawdzenie wyników osiąganych przez promowany post, udostępniając informacje na temat odsetka osób, które lubią stronę i zobaczyły post bez promocji oraz do których udało się dotrzeć dzięki promocji. Można również zobaczyć ile osób zobaczyło promowany post w aktualnościach, na pasku aplikacji lub Timeline (zasięg organiczny), ile w zdarzeniu dotyczącym znajomego (zasięg wirusowy), a ile w reklamie lub zdarzeniu sponsorowanym (zasięg opłacony).

Facebook zapewnia, że promując post można zwiększyć jego potencjalny zasięg. "Dzięki temu zobaczy go jeszcze więcej odbiorców twojej strony i znajomych osób, które wykonały w odniesieniu do niego działania." - informuje portal.

Przycisk "Promuj" jest wyświetlany wyłącznie na stronach, które polubiło więcej niż 500 osób.

Dołącz do dyskusji: "Promuj" - nowy, płatny przycisk na Facebooku (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fdb
Ktoś ma jeszcze wątpliwości? ;-)
odpowiedź
User
ivo
A ponoć miało być te FB całkowicie bezpłatne. Czyżby się robiło druga klasą???
odpowiedź
User
dsxc
Nasz strona ma kilku administratorów, jednemu z administratorów nie wyświetla się przycisk „udostępniaj” co może być tego przyczyna?

Zaznaczam iż testy robiliśmy w tym samym czasie na tym samym poście.
odpowiedź