Promocja Levi's dla zakochanych
'Rose4Roses' to nazwa promocji konsumenckiej zorganizowanej przez firmę Levi Strauss Poland Sp. z o.o.
Przesłanie SMSowego wyznania miłości daje szansę obdarowania ukochanej zniżką wartości 100zł na zakup spodni kultowej marki Levi’s®.
Akcja firmy Levi’s® potrwa do 31 marca 2006 roku.
„Nasza grupa docelowa wciąż poszukuje nowych rozwiązań, w tym także form komunikacji. Marketing mobilny, pozwala dotrzeć z przekazem do konsumenta w sposób szybki i precyzyjny, doskonale więc trafia do naszej grupy docelowej, a SMS okazał się najwłaściwszym kanałem” – mówi Ewa Sydor, Dyrektor Marketingu na Europę Wschodnią w firmie Levi Strauss.
Innym ważnym elementem prowadzonej akcji jest możliwość stworzenia bazy danych. Lojalność konsumentów, która jest nie do przecenienia, może być w przyszłości wykorzystywana w ewentualnym programie lojalnościowym firmy Levi’s®. Wszystkie osoby, zarówno te, które przesłały SMSa jak i go otrzymały, stanowią doskonałą bazę do dalszych działań, jakie może podejmować firma Levi’s® wykorzystując nowoczesne narzędzia marketingu mobilnego.
„Współpraca z tak kultową marka jak Levi’s® przy organizacji promocji „Rose4Roses” jest dla nas prawdziwym zaszczytem. Marketing mobilny przekonuje do siebie kolejne branże, kolejne firmy. Nas cieszy to niezmiernie, nie tylko dlatego, że rośnie polski rynek usług m-marketingowych, ale również dlatego, że jesteśmy „mobilnymi” zapaleńcami. Telefon komórkowy jest wykorzystywany już nie tylko jako narzędzie promocji, ale stał się także nowym medium i jako medium wymaga pogłębionej wiedzy specjalistów.” – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2.
Dołącz do dyskusji: Promocja Levi's dla zakochanych