„Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak” - człowiek-kurczak znów reklamuje KFC (wideo)
Startuje kolejny etap kampanii KFC pod hasłem „Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak”, której bohaterem jest fałszywy człowiek-kurczak. Akcję przygotowały agencje McCann Worldgroup i Edelman Polska oraz dom mediowy OMD.
W nowej odsłonie kampanii „Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak” prezentowane są trzy produkty: Qurrito, Kubełki KFC i KFC Summers. Ten pierwszy, wprowadzony ponownie do oferty na prośbę klientów KFC, jest promowany w reklamie telewizyjnej. Z kolei KFC Summers, napoje bezalkoholowe o smaku Mojito i Pina Colada, są dostępne w menu od czerwca do sierpnia.
Kampania podkreśla wysokie standardy przestrzegane w restauracjach KFC: niemielenie mięsa, ręczne panierowanie oraz używanie wyłącznie krajowych kurczaków dostarczanych co najmniej dwa razy w tygodniu.
W spocie telewizyjnym główną rolę odgrywa człowiek-kurczak, antybohater podszywający się pod prawdziwego przyjaciela, żeby w podstępny sposób przypodobać się klientom KFC. Ci jednak wybierają świeżego i wysokojakościowego kurczaka dostępnego w tych restauracjach.
Człowiek-kurczak występuje w reklamach KFC do lutego br. (obejrzyj poprzednie spoty).
Obecna odsłona akcji od 3 czerwca będzie prowadzona w telewizji, na outdoorze (billboardy) oraz w samych restauracjach KFC (materiały POS).
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja McCann Worldgroup, która odpowiada za realizację działań także w Czechach i na Węgrzech.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a działania public relations prowadzi agencja Edelman Polska.
Dołącz do dyskusji: „Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak” - człowiek-kurczak znów reklamuje KFC (wideo)