Pracownicy reklamują nowe usługi LOT-u (wideo)
Ruszyła druga odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej LOT-u, w której pracownicy tych linii pokazują zachodzące w firmie zmiany. Akcję przewoźnik przygotował wspólnie z agencją DDB Warszawa i domem mediowym Universal McCann.
W obecnym etapie kampanii LOT-u występują kolejni pracownicy tych linii, którzy opowiadają o tym, czym się zajmują i jak pomagają pasażerom.
W reklamach prezentowane są nowe usługi oferowane przez przewoźnika, takie jak Taxi&Fly, voucher na dowóz bagażu pod wskazany adres, asystę i załatwienie wszelkich formalności w ramach Meet&Greet, Limo Service czy zakupy w internetowej strefie bezcłowej i dostarczenie ich pasażerowi bezpośrednio do samolotu.
Pierwsza odsłona kampanii była prowadzona w sierpniu ub.r. (przeczytaj więcej i zobacz reklamy).
Obecny etap obejmuje internet (serwis zmiany.lot.com, spoty na YouTube, aktywności na facebookowym fanpage’u, m.in. cotygodniowy czat z wybranym pracownikiem) oraz prasę.
Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada dział marketingu LOT-u we współpracy z agencją DDB Warszawa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Pracownicy reklamują nowe usługi LOT-u (wideo)