Posterisan namawia na billboardach do odparcia inwazji hemoroidów
Wystartowała kampania outdoorowa marki leku na hemoroidy Posterisan, należącej do Kadefarmu. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Pomarańcza.
Akcja „Posterisan: Ocalenie” prowadzona jest na outdoorze w największych miastach Polski.
Billboardy nawiązują konwencją do plakatów katastroficznych filmów z Hollywood. W „rolach głównych” wymienieni są brand heros marki - Antonio Kuper, Joanna Pupa oraz Vaclav Zadek.
Plakaty zachęcają do walki z chorobą i odparcia inwazji hemoroidów.
Zabawa konwencją ma budować wizerunek Posterisanu jako marki, która do poważnych spraw potrafi podejść z odpowiednim dystansem. Część nośników wykonana została z wykorzystaniem elementów 3D.
Za kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja Pomarańcza.
Dołącz do dyskusji: Posterisan namawia na billboardach do odparcia inwazji hemoroidów