Przy IAB Polska powstał poradnik dla specjalistów SEM
Grupa robocza SEM przy IAB Polska, przygotowała publikację edukacyjną „Case Studies SEM”. Składa się ze zbioru 9 studiów przypadków, prezentujących skuteczne kampanie SEM zrealizowane w latach 2015-2016 na polskim rynku.
„Case Studies SEM” jest przewodnikiem po wybranych kampaniach SEM, które wyróżniają się na poziomie kreacji, strategii i efektywności. Każdy przypadek opisuje cele i grupy docelowe, podsumowuje efekty, przedstawia założenia strategii, wykorzystane narzędzia i ich mechanikę.
- Marketerzy podkreślają, że studia przypadków są dla nich jednym z najważniejszych źródeł inspiracji. Wychodzimy im naprzeciw - opracowanie, które udostępniamy stanowi nie tylko przegląd możliwości produktów reklamowych wyszukiwarek, ale na konkretnych liczbach pokazuje jak promocja w tym kanale może procentować w różnych branżach i na rzecz różnych organizacji – komentuje Maciej Gałecki, CEO Bluearank, szef grupy roboczej SEM.
„Case Studies SEM” to kolejna po raporcie „Marketing w Wyszukiwarkach” publikacja przygotowana w IAB Polska, której celem jest edukowanie rynku i promowanie dobrych praktyk związanych z tego obszaru komunikacji marketingowej. Raport do pobrania znajduje się na stronie IAB Polska, w zakładce „badania i publikacje”.
Dołącz do dyskusji: Przy IAB Polska powstał poradnik dla specjalistów SEM