Polskie projekty nominowane do prestiżowych nagród branży PR
Projekty K+Group, Publiconu, MSL, Icon Strategies, Clue PR, Resideo, VeloBank znalazły się na liście nominowanych do tegorocznych nagród SABRE Awards EMEA.
Na shorstliście SABRE Awards EMEA znalazły się dwie kampanie K+Group - „Rak Chadza Wspak” dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii Pulmonologii i Hematologii (Healthcare Providers). Druga to kampania „Wybory bez picu” to kampania, w której K+Group waz z Komitetem Obrony Demokracji i agencją Must Be Loud zrekrutowali 27 tys. wolontariuszy obserwujących przebieg głosowania 15 października 2023 roku. Jury SABRE nominowało ją w kategorii przeznaczonej dla krajów bałtyckich.
Zobacz: Paweł Bylicki i Rafał Czechowski w jury SABRE Awards EMEA 2023
Polskie akcenty na SABRE Awards 2024
VeloBank nominowano do nagrody „The SABRE Award for Superior Achievement in Brand-Building”.
„Wyższy poziom chmurny” Microsoft Polska i dfusion communication dostał nominację w kategorii Corporate Media Relations. W kategorii Branded Journalism na nagrodę ma szanse projekt „Bravo x Netflix”, zgłoszony przez Netflix i MSL Poland.
W sektorowej kategorii Telekomunikacja nominowano Orange Polska i Icon Strategies, za projekt dotyczący smart city.
W kategorii Sponsorship agencja Publicon ma szanse na dwie nagrody. Pierwsza za projekt "Łączy nas najlepszy skład" dla Biedronki i PZPN. Druga – za Raport Sponsoringowy Orlenu. Publicon zdobył także nominację za kampanię „Acer Acer Predator Games” w kategorii Technology: Hardware.
Agencję Clue PR nominowano za #NoShameCoalition dla Answear.com. Kampania ma szansę na nagrodę w kategorii Non-Corporate: Associations.
Resideo ma szanse na statuetkę w kategorii Home & Furniture za kampanię “Make the home a safer place” („Bezpieczny Dom”). Za realizację odpowiadały również polskie agencje: Procontent (media relations i spot reklamowy) oraz Kerris (zakup mediów w krajach Europy Środkowo-Wschodniej).
Nagrody SABRE są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także kampanie public relations z całego świata. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię i planowanie, kreatywność rozwiązań oraz sposób pomiaru i oceny.
Statuetki SABRE Awards zostaną wręczone 17 kwietnia 2024 roku podczas uroczystej gali w Londynie.
Dołącz do dyskusji: Polskie projekty nominowane do prestiżowych nagród branży PR