Polskie Centra Dietetyczne alarmują o szkodliwości otyłości u dzieci
Trwa kampania Polskich Centrów Dietetycznych „Kochasz? Odważ się na zmiany”, dotycząca profilaktyki otyłości wśród dzieci. Za koncept i realizację akcji odpowiada agencja Brandbay.pl.
W ramach kampanii, do listopada w Centrach Dietetycznych Projekt Zdrowie rodzice z dziećmi mogą bezpłatnie skonsultować się z dietetykiem. Zaplanowano też cykl spotkań, warsztatów i wykładów edukacyjnych.
- Słoniki, grubaski, oponki - pewnie wielu z Was kojarzy te określenia z artykułu Newsweeka dotyczącego obozów odchudzających dla dzieci. To właśnie ten tekst stanowił dla nas punkt wyjścia w przygotowaniu kampanii. Naszym celem jednak było pokazanie, że otyłość wśród dzieci to nie tylko problem estetyczny, ale przede wszystkim zdrowotny. W komunikacji kładziemy duży nacisk na model żywieniowy stosowany w domu, który wpływa na ukształtowanie nawyków u dzieci - tłumaczy Sylwia Walkowicz-Zelek, dyrektor działu realizacji w agencji reklamowej Brandbay.pl.
Agencja przygotowała strategie komunikacji. grafiki, stronę internetową akcji, konkurs, e-booka z przepisami dietetycznymi oraz raport dotyczącego problemu nadwagi u dzieci. Dodatkowo zajmuje się prowadzeniem działań reklamowych na Facebooku, YouTube, Linkedinie oraz w Google Adwords.
Dołącz do dyskusji: Polskie Centra Dietetyczne alarmują o szkodliwości otyłości u dzieci