Polskie agencje PR nominowane do European Excellence Awards 2009
Agencje public relations z Polski zostały nominowane do nagród doEuropean Excellence Awards 2009, przyznawanych przez CommunicationDirector Magazine dla najlepszych osiągnięć w komunikacji i publicrelations w Europie.
W kategorii public affairs została nominowana kampania "Razem'89" - przygotowana przez grupę agencji: Rc2, DDB,Value Media i Tribal DDB - promującą obchody 20-lecia wolności wPolsce. San Markos i On Board PR mają szansę nawyróżnienie w kategorii social media za kampanię "Kumpel zPrzeszłości" realizowaną w rocznicę Powstania Warszawskiego. Zkolei Euro RSCG Sensors może otrzymać nagrodę wkategorii żywności i napojów za kampanię "Ważą się losy psów ikotów" prowadzoną dla Royal Canin a Alert Media zakampanię na rzecz ochrony tradycji Judaizmu w Polsce dlaChabad-Lubavitch.
Polskie firmy są natomiast nominowane do European ExcellenceAwards w kategorii regionalnej obejmującej Polskę i Rosję. I takFleishman-Hillard ma szansę na wyróżnienie zakampanię Toaleta2012.pl dla Cws-boco, a MediaConsultants za akcję "Energia do zmiany klimatu" dlaKomisji Europejskiej. Natomiast Banku Pekao SA jest nominowany zakomunikację mediową w najtrudniejszym etapie kryzysufinansowego.
Nagrody European Excellence Awards zostaną wręczone 10 grudniapodczas uroczystej gali w Wiedniu.
Dołącz do dyskusji: Polskie agencje PR nominowane do European Excellence Awards 2009