Polska Organizacja Turystyczna chce zatrudnić agencję PR, daje dwa dni na złożenie ofert
Polska Organizacja Turystyczna zaprosiła agencje do składania ofert na usługi w zakresie komunikacji PR. Dała im na to dwa dni.
W środę 23 listopada br. Polska Organizacja Turystyczna zamieściła informację o postępowaniu w trybie zapytania ofertowego.
Zaprosiła w nim agencje do składania ofert na świadczenie usług polegających m.in. na działaniach komunikacyjnych i PR, opracowaniu i realizacji strategii komunikacji zewnętrznej oraz usprawnieniu komunikacji wewnętrznej.
Do obowiązków wybranej agencji należeć będzie m.in. zaplanowanie, opracowanie i realizacja, strategii komunikacji zewnętrznej, usprawnienie komunikacji wewnętrznej. Agencja ta ma również uczestniczyć w najważniejszych wydarzeniach POT, które wymagają działań komunikacyjnych i PR.
Umowa z wybraną firmą ma zostać zawarta na okres od dnia zawarcia umowy do końca grudnia 2023 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
POT dał agencjom zaledwie 2 dni na złożenie ofert - termin mijał 25 listopada br. o godz. 14.
Organizacja tłumaczy, że chce zatrudnić agencję PR by zapewnić odpowiedni przepływ informacji, realizować działania wewnątrz organizacji i poza nią, budować relacje z przedstawicielami mediów, partnerami oraz innymi podmiotami, które zaangażowane są w działania POT.
Dołącz do dyskusji: Polska Organizacja Turystyczna chce zatrudnić agencję PR, daje dwa dni na złożenie ofert