Polska kampania powalczy o nagrody IPRA Golden World Awards 2024
Jury międzynarodowego konkursu nominowało wsparcie OneMulti przy kampanii profrekwencyjnej „To Twój Wybór" do nagrody IPRA Golden World Awards for Excellence in PR 2024 w kategorii „Kampania dla NGO - Agencja".
OneMulti realizowała projekt w zakresie działań komunikacyjnych i PR. Przedsięwzięcie zainicjowały Inicjatywa Głos Kobiet przy wsparciu Fundacji Batorego.
Kampania prowadzona przy wsparciu niezależnych specjalistów pracujących pro bono miała uświadomić młodym Polkom siłę ich głosu w zeszłorocznych wyborach parlamentarnych. Podstawowym celem agencji było nagłośnienie kampanii w mediach i – pośrednio – doprowadzenie młodych Polek do lokali wyborczych. Celem kampanii jest uświadomienie kobietom sprawczości i siły ich głosu w wyborach, w kwestiach dla nich fundamentalnych.
Kampania “To Twój wybór” była prowadzona offline i online - w mediach elektronicznych, w telewizji i radiu, także w mediach społecznościowych i przestrzeni publicznej. Symbolem kampanii i sprawczości kobiet jest różowy długopis.
IPRA Golden World Awards to nagrody przyznawane od 1990 roku przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations. Trafiają do najlepszych projektów public relations na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Polska kampania powalczy o nagrody IPRA Golden World Awards 2024