Polscy marketerzy zwiększą nakłady na działania w sieci
47 proc. marketerów zamierza w 2011 roku zwiększyć budżet na działania w internecie, średnio o 33 proc.
Tak wynika z badania Marketing 360interaktywny, które na zlecenie agencji GoldenSubmarine przeprowadziła firma ORIAQ przy współpracy z IAB Polska.
Według deklaracji marketerów, w 2010 roku budżet na marketing online stanowił 15 proc. całego budżetu marketingowego. W strukturze wydatków internetowych największy udział miał serwis www (28 proc.), przed zakupem mediów (24 proc.), reklamą bannerową (15 proc.) marketingiem w wyszukiwarkach (14 proc.) i e-mail marketingiem (9 proc.).
Prawie połowa (47 proc.) respondentów stwierdziła, że zamierza zwiększyć budżet na działania w internecie w 2011 roku, średnio o 33 proc.
Badanie zostało przeprowadzone między 21 a 27 października 2010 roku w formie standaryzowanego wywiadu kwestionariuszowego, w technice Computer Assisted Web Interviewing (CAWI), na grupie n=63 (managerów i specjalistów ds. marketingu w firmach o zatrudnieniu ponad 50 osób).
Dołącz do dyskusji: Polscy marketerzy zwiększą nakłady na działania w sieci