Ponad 60 tys. zł za reklamę przy "Wydarzeniach" w Polsacie
Biuro Reklamy Polsat Media podało ceny reklam na marzec br. Najwięcej kosztuje reklama przy emitowanych w dni powszednie wieczorem "Wydarzeniach", a także spoty emitowane w niedzielnym paśmie kabaretowym.
60,2 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez VAT i rabatów) kosztuje reklama przy "Wydarzeniach" emitowanych wieczorem w dni robocze. Stawka dla emisji w niedzielne wieczory to 35,1 tys. zł.
Zaledwie 300 zł mniej - 59,9 tys. zł - trzeba zapłacić za reklamę w niedzielnym paśmie "Kabaret na żywo". Na 55,7 tys. zł wyceniono spot przy show "Twoja Twarz Brzmi Znajomo", a na 54 tys. zł reklamy przy serialu "Pierwsza miłość".
51,6 tys. zał zapłacą marketerzy zainteresowani obecnością w bloku przy serwisie sportowym w niedziele i 64,8 tys. zł przy emisjach od poniedziałku do piątku. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 49,1 tys. zł i 35,8 tys. zł.
Na przełomie lutego i marca br. Polsat startuje z nową, wiosenną ramówką, w której powracają już znane widzom programy, jak i nowości.
Za reklamę przy "Hell's Kitchen. Piekielna kuchnia" trzeba zapłacić 32,3 tys. zł, przy programie "Nasz nowy dom" - 49,4 tys. zł, przy "Ninja Warrior Polska" - 39,5 tys. zł.
Spot przy serialu "Przyjaciółki" wyceniono na 37,6 tys. zł, przy serialu "Sługa narodu" - na 43 tys. zł, przy "Wotum nieufności" - 38 tys. zł, przy serialu "Matka" - 36,5 tys. zł, a przy serialu "Lulu" - 34,8 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Ponad 60 tys. zł za reklamę przy "Wydarzeniach" w Polsacie