SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat Sport liderem kanałów sportowych

Najchętniej oglądanym kanałem sportowym w 2009 roku jest Polsat Sport. Stacji przypadło 0,76 proc. udziału w rynku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

Druga pozycja przypada kanałowi Eurosport z 0,60 proc. udziału w rynku. Na podium znalazł się także TVP Sport z 0,27 proc. udziału w rynku.

Wirtualnemedia.pl

2009*

2008*

kanały sportowe

SHR

SHR

Polsat Sport 0,76% 0,59%
Eurosport 0,60% 0,60%
TVP Sport** 0,27% 0,07%
Polsat Sport Extra 0,20% 0,18%
Canal+ Sport 0,12% 0,11%
Eurosport 2 0,04% 0,05%
Extreme 0,04% 0,04%
Sportklub 0,03% 0,01%
DSF 0,01% 0,01%

Wśród widzów między 16 a 49 rokiem liderem pozostaje Polsat Sport, który notując 0,71 proc. udziału poprawił swój wynik w porównaniu do analogicznego okresu przed rokiem (0,64 proc.). Udziały spadły Eurosportowi oraz Polsatowi Sport Extra.

Wirtualnemedia.pl

2009*

2008*

kanały sportowe

SHR 16-49

SHR 16-49

Polsat Sport 0,71% 0,64%
Eurosport 0,50% 0,62%
TVP Sport** 0,24% 0,05%
Polsat Sport Extra 0,17% 0,20%
Canal+ Sport 0,16% 0,13%
Extreme 0,06% 0,05%
Eurosport 2 0,05% 0,06%
Sportklub 0,04% 0,02%
DSF 0,01% 0,01%

Cennikowo najwięcej zarobił Polsat Sport. Wpływy stacji wyniosły około 30 mln złotych, przed rokiem było to 120 mln złotych ( wówczas kanał pokazywał jednak EURO).

porównanie wpływów reklamowych w zł

kanały sportowe

2009*

2008*

Polsat Sport 29 652 335 120 426 995
Polsat Sport Extra 14 109 493 16 040 040
Canal+ Sport 8 462 220 7 284 422
TVP Sport** 2 175 615 1 448 415




*dane od stycznia do 13 września 2008/2009 r.
** kanał dostępny w klienckich bazach danych w okresie od 1 kwietnia 2008. Zaprezentowano wyniki 01/04/2008 - 13/09/2008 i 01/04/2009 - 13/09/2009

Dołącz do dyskusji: Polsat Sport liderem kanałów sportowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl