Polsat liderem tygodnia. „M jak miłość” hitem
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat. Stacja ta również była pierwsza wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 25 do 31 maja 2015 roku zwiększył się o 1,74 pkt. proc. do 12,98 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Z kolei na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmalał o 0,75 pkt. proc. i wyniósł 12,56 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,72 proc., po spadku o 0,13 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,89 proc.; w dół o 0,23 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: Puls 2 (1,56 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,06 proc.; + 0,07 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,88 proc.; + 0,06 pkt. proc.) i Polsat Sport (0,75 proc.; + 0,40 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 18.05 - 24.05.2015 r. | 25.05 - 31.05.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 705 899 | 11,24% | 797 910 | 12,98% |
2 | TVP1 | 836 161 | 13,31% | 771 909 | 12,56% |
3 | TVN | 681 745 | 10,85% | 658 554 | 10,72% |
4 | TVP2 | 572 702 | 9,12% | 546 511 | 8,89% |
5 | TVP INFO | 244 135 | 3,89% | 223 733 | 3,64% |
6 | TVN7 | 209 864 | 3,34% | 194 353 | 3,16% |
7 | TVN24 | 227 791 | 3,63% | 193 939 | 3,16% |
8 | TV4 | 216 040 | 3,44% | 178 945 | 2,91% |
9 | TV PULS | 180 528 | 2,87% | 178 852 | 2,91% |
10 | Puls 2 | 93 499 | 1,49% | 95 839 | 1,56% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 89 617 | 1,43% | 87 576 | 1,42% |
12 | Polsat2 | 87 403 | 1,39% | 84 024 | 1,37% |
13 | TVP Seriale | 83 025 | 1,32% | 79 942 | 1,30% |
14 | Polsat News | 86 884 | 1,38% | 74 295 | 1,21% |
15 | TV6 | 68 637 | 1,09% | 67 927 | 1,11% |
16 | TVP Regionalna | 62 478 | 0,99% | 64 993 | 1,06% |
17 | TVP Rozrywka | 61 750 | 0,98% | 63 859 | 1,04% |
18 | Polo TV | 59 870 | 0,95% | 57 996 | 0,94% |
19 | Stopklatka | 51 340 | 0,82% | 53 907 | 0,88% |
20 | Polsat Sport | 22 270 | 0,35% | 46 178 | 0,75% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocnił się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 2,09 pkt. proc. do 14,71 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zmniejszył się o 0,12 pkt. proc. do 12,46 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - udział tej stacji, po spadku o 1,06 proc., wyniósł 8,67 proc. Zaś czwartą lokatę zajęła Dwójka (w dół o 0,43 pkt. proc. do 7,57 proc.).
Wszyscy 16-49 | 18.05 - 24.05.2015 r. | 25.05 - 31.05.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 315 223 | 12,62% | 361 208 | 14,71% |
2 | TVN | 314 266 | 12,58% | 306 167 | 12,46% |
3 | TVP1 | 243 235 | 9,73% | 212 952 | 8,67% |
4 | TVP2 | 199 833 | 8,00% | 185 887 | 7,57% |
5 | TV PULS | 86 344 | 3,46% | 83 696 | 3,41% |
6 | TVN7 | 91 186 | 3,65% | 81 351 | 3,31% |
7 | TV4 | 91 135 | 3,65% | 77 299 | 3,15% |
8 | TVN24 | 84 483 | 3,38% | 69 329 | 2,82% |
9 | Puls 2 | 42 412 | 1,70% | 42 813 | 1,74% |
10 | TVP INFO | 45 807 | 1,83% | 41 756 | 1,70% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 42 040 | 1,68% | 40 714 | 1,66% |
12 | Polo TV | 37 168 | 1,49% | 39 227 | 1,60% |
13 | TVP Seriale | 37 858 | 1,52% | 35 227 | 1,43% |
14 | Polsat2 | 34 757 | 1,39% | 34 054 | 1,39% |
15 | TV6 | 33 516 | 1,34% | 31 979 | 1,30% |
16 | Stopklatka | 21 918 | 0,88% | 25 204 | 1,03% |
17 | TVP Rozrywka | 25 527 | 1,02% | 24 054 | 0,98% |
18 | ATM Rozrywka | 23 372 | 0,94% | 22 939 | 0,93% |
19 | Polsat News | 28 200 | 1,13% | 22 314 | 0,91% |
20 | Eska TV | 18 852 | 0,75% | 21 259 | 0,87% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Polsat liderem tygodnia. „M jak miłość” hitem