Polsat Box z kampanią „Śpiesz się, póki promocja trwa”
Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box informująca o ostatnich dniach promocji „Telewizja na start 6 miesięcy bez opłat”.
W spocie telewizyjnym rodzina Braciaków przygotowuje się do domowego seansu, kiedy niespodziewanie odwiedza ich rodzina, która odkrywa, że wciąż może skorzystać z oferty Polsat Box.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
To kontynuacja kampanii „Telewizja na start 6 miesięcy bez opłat”, która wystartowała na początku listopada ub.r. Promocja obowiązuje w każdej z 4 oferowanych technologii: satelitarnej, kablowej IPTV, internetowej OTT z dekoderem oraz naziemnej. Z oferty można skorzystać podpisując umowę na 24 miesiące.
Za kreację kampanii „Śpiesz się, póki promocja trwa” odpowiada agencja Freundschaft. Produkcją zajęła się firma TFP Mariusz Matwiejczuk, za postprodukcję odpowiadają: Televizor (wideo) i Ztudio&Burza (audio). Spot wyreżyserował Piotr Janowski. Media zaplanowane zostały przez iProspect i Mediaplus Warsaw.
Kampania obejmuje m.in.: Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery, RMF FM, RMF Classic, RMF MAXX, Złote Przeboje, Radio ZET oraz internet i social media.
Dołącz do dyskusji: Polsat Box z kampanią „Śpiesz się, póki promocja trwa”