Plusssz w opakowaniach odświeżonych przez SaltPepper Brand Design
Preparaty Plusssz są dostępne w zmienionych opakowaniach. Redesignem marki zajęła się agencja SaltPepper Brand Design.
Redesign marki Plusssz obejmuje zarówno lifting jej logotypu, jak i modyfikację opakowań dziewięciu wariantów produktowych. Głównym elementem wszystkich etykiet stał się umieszczony w centrum transparentny pasek ukazujący wnętrze, dzięki czemu konsumenci mogą zbadać jakość produktu i łatwo sprawdzić, jak wiele tabletek pozostało. Ponadto zastosowano perłowy, iskrzący się lakierem, który ma dawać wrażenie premiowości.
Odświeżone opakowania Plusssz mają być bardziej czytelne i przyjazne konsumentom, uatrakcyjniając jednocześnie w ich oczach tę markę. Redesignem zajęła się agencja SaltPepper Brand Design.
Dołącz do dyskusji: Plusssz w opakowaniach odświeżonych przez SaltPepper Brand Design