SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plus reklamuje Ja+ Moja Firma z pomysłem i Ja+ Mix „bez końca” (wideo)

W kolejnych odsłonach kampanii reklamowej sieci telekomunikacyjnej Plus, w nowym formacie kreatywnym, promowane są taryfy Ja+ Firma i Ja+ Mix. Akcję przygotowały Scholz & Friends Warszawa, TFP, Lunapark i Media Direction OMD.

Bohaterem reklam taryfy Ja+ Firma jest przedsiębiorca opowiadający o realizację projektu od pomysłu do finalnego produktu. Kampania podkreśla, że obecnie w ramach promocji nowi klienci tej taryfy przy podpisywaniu umowy na trzy lata otrzymują darmowy abonament przez pierwszy rok oraz smartfon Samsung Galaxy S6.

Z kolei reklamy Ja+ Mix informują, że w ramach tej taryfy otrzymuje się nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci komórkowych, a smartfon Lumia 640 LTE jest dostępny za złotówkę w planie taryfowym 12 doładowań po 50 zł i 12 po 100 zł.

Wszystkie reklamy są zgodne z nowym formatem kreatywnym Plusa: pokazują młodych ludzi opowiadających o swoich pasjach. Format ten wprowadzono w połowie maja (zobacz szczegóły).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Działania reklamowe Plusa są prowadzone w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz na outdoorze.

Za kreację reklam odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: Plus reklamuje Ja+ Moja Firma z pomysłem i Ja+ Mix „bez końca” (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gacek
Na mixa jestem jak najbardziej na tak, bo telefony mają spoczko, nawet te za zeta. A ja+ firma to chyba jeszcze nie dla mnie, no ale po to się na studia poszło, więc kto wie w przyszłości...
odpowiedź
User
Janusz
To chyba pierwsza reklama po której sobie cokolwiek kupiłem. Tyle gadali o plusie w tv, że sprawdziłem ich i mam teraz mix.
odpowiedź
User
Wilhelm
W nowej kampanii Plusa Ja+ najlepsze jest to, że oferta faktycznie przyciąga i jest warta uwagi. Dotyczy wszystkich produktów, więc każdy może mieć lepszą wersję Plusa.
odpowiedź